Kärlekskväll

Detta väntade M när han kom hem från jobbet. Vi hade sagt att vi inte skulle köpa något men man vill ju ändå visa lite uppskattning. Sen var det ju inte helt fel att jag fick världens finaste blomma och present heller (visar sen..). Glad!


Jag älskar dig Karl Mark Hammarberg, varje sekund i resten av mitt liv, jag lovar. Jag är så glad att du är min och varje andetag tar jag genom dig. Utan dig vore ingenting något värt, bara kallt och tomt och nollställt. Det du och jag har, tillsammans med Edward, är så vackert så inga ord kan beskriva, och jag önskar alla människor den kärleken som jag vet strålar mellan oss, för alltid. Älskling du är så duktig och fin, och jag är så stolt, imponerad och så full av kärlek till dig. Trots trötta dagar och långa nätter är alla stunder våra, och jag skulle inte byta ut en enda minut mot något annat i världen.

♥/E

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken underbar kärleksförklaring;)

2011-02-14 @ 20:58:40
Postat av: fripp

Gud så fint, alldeles alldeles fantastiskt fint.

2011-02-14 @ 21:50:25
Postat av: Helena

Vilka fina ord, ryser :-)

2011-02-15 @ 08:25:39
Postat av: Malla

Åh vad fint du sätter ord på känslorna dina! Ni är så fina tillsammans! Puss o kram

2011-02-15 @ 13:26:40
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0