Snabb vecka

När måndagen förlängs som en helgdag går veckan så fort, imorgon är det liksom redan onsdag!

Idag har det varit fullt upp med utvecklingssamtal på mitt jobb och 8månaders-kontroll för Edward. Allt gick bra, båda hade skött sig bra. Bra av oss. Edde utvecklas som han ska och är nu uppe i 10,8 kg. Min fina och stora kille.

Imorgon är det stinsen som gäller. Kul med lite varition till täbban. Nu blir det en kaffekopp, tro om det blir något göttigt till kanske... Just det, för att göra er lite nyfikna, jag fick reda på en VÄLDIGT rolig och spännande grej idag, hoho.

/E


Utsikten från kontoret. Inte fy skam!



Kommentarer
Postat av: mamma

Du får "sno ihop" morotsmuffins nån dag så du har til kvällskaffet-gött;)

2011-02-22 @ 20:07:47
Postat av: elle

ja det ska jag verkligen. dom var så jäkla göttiga!

2011-02-22 @ 20:16:58
Postat av: F

Steeek.

2011-02-22 @ 22:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0