Snart helg!

Redan torsdag kväll - helt otroligt! Jag kan inte fatta att veckorna springer iväg så snabbt. Jag har varit i Övik två veckor nu eftersom jag har så mycket att göra på jobbet och jag trodde att det skulle kännas som en evighet, men nu är det dags att åka söderut i morgon igen. Man säger ju att tiden går fort när man har roligt men dom här två veckorna har det nog mer handlat om att jag har haft mycket att göra... fast lite roligt har jag ju såklart också haft.

Scott är på managementutbildning hela helgen men jag åker ner till Stockholm i morgon ändå. Har planerat in massor av qualitytime med Malla + familj och Elle + familj. Det ska bli så mysigt! Jag ska dessutom stanna i Stockholm i minst två veckor nu eftersom jag ska jobba i ett annat projekt på en annan del av företaget från och med v 10. Det ska bli spännande och roligt med extra mycket tid i Stockholm.

Nu ska jag packa och städa lite för jag åker direkt efter jobbet i morgon. 



Det är så otroligt tråkigt att jag måste slänga blommor när jag åker bort varannan vecka men jag inser ju att de kommer att dö innan jag är hemma igen. Fick dessa fina blomster av mina fastrar förra helgen.

Puss, hej

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0