Spännande!

Jag fick precis reda på att jag blivit kallad på en intervju till en väldigt spännande grej inom jobbet. Alltså inget nytt jobb utan en sak inom företaget. Jag blir så nervös bara jag tänker på det! Jag trodde aldrig att jag skulle gå vidare eftersom jag själv tyckte att min ansökan var F (fiasko) men tydligen hade jag fel. Ibland är det roligt att ha fel...


Det här firas med en kiwi på fikarasten. Glad!
(Observera min praktiska lilla kombinerade sked/kniv, mycket bra att ha... när man typ ska äta kiwi)

/Frippe

Kommentarer
Postat av: Mors`n

Nog tycker jag att du skulle fått nåt smarrigare än en kiwi att fira med;) Lycka till nu vännen!

2011-02-16 @ 15:42:54
Postat av: Malla

Wow vad spännande! Det här måste vi prata mera om!

2011-02-16 @ 15:55:47
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: anni

nu gjorde du mig väldigt nyfiken...ut met!!!

2011-02-16 @ 19:56:45
Postat av: Helena

Du är bäst helt enkelt :-)

2011-02-21 @ 21:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0