vända en pannkaka

Idag har varit rent ut sagt en skitdag. Ingenting har riktigt gått min väg. Edward har varit konstant onöjd. Han har inte tyckt att något varit roligt, gott eller bra. Jag har bara gått omkring och kollat på alla klädhögar som växer medans jag tittar på dom och fått panik över att jag inte har tid att vika en jävla tröja. Det blev ingen promenad heller. Jag har varit på dåligt humör hela dagen, antagligen för att jag är trött som en oxe också.

Som vanligt ringde jag till M och gnällde och han är alltid lika snäll och försöker trösta mig och göra mig glad, sötnos. Sen kom han hem med smågodis och en massa kärlek, den perfekta medicinen för en grinig Elin. Tack älskling. Nu är han och badar lilltjoppas. Det räcker att vara ifrån Edde några minuter så glömmer jag allt igen och till och med saknar honom, det är konstigt hur hjärnan fungerar.

Här kommer bilder från imorse när han stod och hängde vid bordet.




Tur för dig att du är så förbannat söt


♥/E


Kommentarer
Postat av: Malla

Han är verkligen SJUKT söt er lilla plutt. Förstår precis vad du menar när du säger att det räcker med att bara få några minuter för sig själv och sen är man på bättre humör igen. Hoppas ni får en bättre dag imorgon! Kram

2011-02-16 @ 20:49:12
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Mamma

Gullgubben,kan han stå själv nu också...?Oj,vad jag går miste om mycket!

Ja,tur att alla dagar inte är lika....

2011-02-16 @ 21:45:27
Postat av: Frida

Han är så söt att man dör!!!

2011-02-17 @ 10:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0