Dagens köpetips!

Vi har märkt att Edward somnar mycket enklare om man sjunger för honom. Eftersom jag börjar bli hes efter 1000 "björnen sover" per kväll så tänkte vi att man kan ju fuska lite efter 10:e gången, eller, Edde kanske rentav föredrar att någon annan sjunger (skulle jag göra).
I dag hittade vi i alla fall denna pärla på Clas Ohlson, som vi placerat bredvid spjälisen. Den fanns i många olika färger och man kan både lyssna på radio eller koppla in mp3. Nu har vi laddat ipoden med en massa "ketchup ska prutta" osv tills i kväll, så får vi se hur det går. Håll tummarna att nattningen blir lite smidigare!

Alltså, Clas Ohlson för 129 pix, bra köp tycker jag! Vad tycker ni?

Kram
Elin


Kommentarer
Postat av: mormor;)

Spännande att höra hur det går.....Men jag tror ju att han föredrar mammas eller pappas ljuva stämma;)

2011-01-29 @ 17:57:50
Postat av: julia

Snygg pall!;) Kul, vi köpte en likadan radio på clas ohlson i torsdags:) bra köp säger jag!

2011-01-29 @ 19:55:28
URL: http://juliaaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0