Eddes nya favvo!

Edward har verkligen en ny favorit-leksak. Det är en sånn gubbe som man har på armen. Ikea 29 pix, starkt tips! Själv tycker jag den ser rätt läskig ut om jag ska vara ärlig och inte alls speciellt rolig, men det är ju som vanligt.


så fort man tar fram den blir han till sig

 


och när den åker på och börjar leva och bitas

 


då finns det ingen hejd!

 

Sötaste sötnöten.

I dag ska vi åka på öppet hus på det dagis vi tackat ja till för Edward. Ska bli jättespännande, men rätt konsigt. Sen har jag hunnit med att köpa en lampa till Edwards rum i dag också. Återkommer med bild :)

Hoppas ni får en bra vecka!


Kram Elin


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, så söt!

2011-01-31 @ 11:31:02
Postat av: mormor;)

Åh,vad jag längtar efter mitt "lilla hjärta",måste försöka få till en date snart;)Puss

2011-01-31 @ 12:40:54
Postat av: Fripp

Sötkörv! Jag längtar tills jag får leka med dig Edde...

2011-01-31 @ 20:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0