I morgon är en vanlig dag

Nej det är ingen vanlig dag för det är Frippes födelsedag, hurra hurra hurra.

I dag har varit en riktigt slappardag, förutom den korta stunden ute i solen har vi bara varit inne och slappat. Det blev tarre (tacos) till middag, så nu är jag för mätt för mig eget bästa. Som om det inte vore nog åt jag glass med maränger och chokladsås sen (!!!!), inte bra, inte bra alls.

Jag är verkligen så sjukt sugen på att åka utomlands. Vi har sagt att vi nog ska åka snart, men inte slagit slag i saken och bokat. Ska försöka kika lite i helgen.

Hade tänkt att inte shoppa mer på rean nu, men så såg jag nu på en hemsida att en bra barnbutik i Djursholm som jag gillar har massa rea nu, typiskt också. Det blir nog en sväng dit med bilen i morgon. Annars längtar jag bara efter sommaren just nu, hela tiden, jag vill ut i trädgården och fixa :) Bjuder på lite bilder från i Augusti då vi flyttade in.

Ha en trevlig kväll!

Kram på er!
Elin





 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Rea,rea,rea.....;)

2011-01-28 @ 15:03:58
Postat av: mormor;)

Hälsa Edward att i maj-juni kommer mormor och jagar honom runt huset i gröngräset....

Fast jag vet inte om jag kan vänta sååå länge,blir nog en sväng på vårkanten också;)

2011-01-28 @ 19:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0