Jag behöver hjälp

Jag har fått en väldigt dålig vana. Efter frukosten så måste jag ha en kopp kaffe och en kaka (okej, i bästa fall en, i värsta fall typ 3!!!). Inte helt okej att käka en kaka till frukost, men det går inte att sluta, för det är så jävla göttigt. Shit, det kanske går bra medan jag ammar, men när jag slutar så kommer jag ju att se ut som barbapappa om jag inte slutar vräka i mig. Jag kan tex bekänna att jag har ätit ostkrokar två kvällar irad...


för en stund sen...

 

Som om det inte vore nog så sitter jag och kollar på Edde och diggar till en låt som jag hört många dagar i rad nu, som jag faktiskt börjar tycka är riktigt bra. Den kommer från hans CD och går som följer. Inte heller helt okej tycker jag. Vad tycker ni?


Ketchup som pruttar tycker jag är bra
När ketchupen nästan är slut så man nästan inget får ut
Då pruttar den allra mest, det tycker jag är bäst.

När vi är i affärn så frågar vi där

Ursäkta mig damen men pruttar den här?

Ketchup som pruttar tycker jag är bra
När ketchupen nästan är slut så man nästan inget får ut
Då pruttar den allra mest, det tycker jag är bäst


Puss Elle


Kommentarer
Postat av: Malla

Antar att den där låten är på barnkammar skivan? Vi har den också, fruktansvärt underhållande. :) jag har också spårat ur när det gäller godsaker. Äter något göttigt VARJE kväll , igår slank en halv påse Ostkrokar ner plus bullar... Tack Gud gör amningen!

2011-01-27 @ 18:30:30
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Frid

Men snygg! Inte okej att gilla den sången... Att vara ett kakmonster är dock okej. :)

2011-01-27 @ 21:16:42
Postat av: Eskilmonica

I love guest books, keep up the good work!

2011-05-30 @ 10:32:40
URL: http://eskilmonica.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0