Jaja...

... tjat på Elle, nu får hon minsann smaka på sin egna medicin. ;)

Edwards välkomst fest var så underbart fin, allt var perfekt! Elle skulle ju lägga upp bilder i morgon, och det är bra för jag har tyvärr inte så många bilder från dagen. Tur att Elle hade "anlitat en fotograf" (E.J), annars hade det nog inte blivit många bilder tagna - vi var alla så tagna av stunden och stämningen var minst sagt känslosam.

Innan själva festen drog igång lyckades vi i alla fall ta två bilder som jag tänkte dela med mig av.


Mina älsklingar!




Äntligen har jag fått tummen ur röven och beställt bilderna som jag bad er hjälp om att välja ut. En ny bild från vår senaste semester fick dessutom vara med.

Resultatet:


1. På båten, 2007, hade nog träffats i ungefär en vecka.
2. London, december 2009.
3. Zimbabwe 2010.

Och är får den hänga:



Mys pys va? Nu ska jag hoppa i säng och hoppas att nya tavlan hänger kvar.

Puss och god natt!

Frippe

Kommentarer
Postat av: Elle

Guud vad mysigt sovrummet ser ut. Känns som det var evigheter sen jag va och hälsade på.. :(

2011-01-26 @ 12:06:46
Postat av: Elle

Ps! Tavlan blev superfin!

2011-01-26 @ 12:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0