Vilken härlig helg!

Min helg blev, precis som jag föutspådde, riktigt riktigt bra!

Fredagen började lite tråkig, som det alltid är när man bor själv, det är så tråkigt att vakna upp på sin födelsedag - helt ensam och dessutom ska man till jobbet. Jag lyxade till det med en smootie som jag drack framför nyhetsmorgon. Ljuset i mörkret var att jag hade fått ett paket skickat till mig från Elle... paketet innehöll världens finaste kort, ett vackert halsband och en snygg klänning - tack Elle!



På jobbet bjöd jag avdelningen på semlor vilket var mycket uppskattat och jag fick dessutom en blomma att ha på mitt skrivbord från min kära kollega.

Scott anlände vid 3 och då lämnade jag jobbet. Vi hade en otroligt mysig eftermiddag och kväll. Jag fick en riktigt snygg väska och sjal av honom (imponerad!) och vi gick ut och åt en fantastisk middag på Mammamia, Öviks i särklass bästa restaurang. Vid bordet bredvid oss satt dessutom Marcus Näslund - stek.

Schemat för lördagen var fullspäckat. Teres och söta Liv kom på besök och hade med sig fina blommor, efter det komma släkten och det bjöds på semlor (igen... jag har ätit 3 semlor den här helgen, inte okej) och fruktsallad. Jag fick massa fina presenter och det var trevligt att ha alla på besök.

När släkten lämnade lägenheten påbörjades förberedelserna för kvällens happening. Klockan 7 ringde det på dörren igen och ett gäng partysugna människor steg på. Det bjöds på kyckligwraps och mojitos och partyt drog igång för fulla muggar. Jag fick fler fina presenter och det blev ett riktigt lyckat party. Vid 12-tiden drog vi vidare ner till Olearys... min kära syster och hennes kompis överraskade mig med att beställa in en drink med "partybloss" på som resulterade i att alla började sjunga "ja må hon leva", himla trevlig överraskning måste jag säga!

Kvällen avslutades med lite "efterfest" hemma hos mig, lite nattmatt och mer semlor... hehe.

Idag har jag och Scotty-boy bara tagit det lugnt och myst massor innan det var dags för honom att åka tillbaka till Stockholm.

Nu väntar Solsidan och sen en god natts sömn.

Jag är så lyckligt lottad som har en sån fin familj och så underbara vänner. Alla samtal, meddelanden, besök som jag fått denna helg gör mig så otroligt glad.

Tack alla inblandade för en fantastisk helg!

Peace,
Frippe 


Kommentarer
Postat av: Malla

Låter som en underbar helg vännen! men varför bara en "nästan-tummen-upp"? =)

2011-01-30 @ 22:00:34
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Elle

göttigt du verkar ha haft det!!

2011-01-31 @ 09:49:48
Postat av: Mors`n

Härligt att DIN dag blev så lyckad;)

2011-01-31 @ 12:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0