Kolmården aka Kolis!

Vi har haft två helt fantastiska dagar och en underbar start på semestern (M´s). Vi har varit på Kolmården med våra fina vänner och även spenderat natten i Katrineholm. Vi hann med lite shopping på både Vingåkers outlet och Lager 157. Edde har varit världens mysigaste lilla tjoppas och han är så duktig som hänger på överallt, han bara härjar och härjar.

Det var verkligen så mysigt på Kolmården, det blev en massa djur, skratt och glass :)
Här kommer "lite" bilder.


Redo!


Svensson-paren på språng!


Nu kör vi!


Edde var sjukt impad av alla djur men ibland...


verkade annat locka


Full fart på bamse-scenen


Vissa uppskattade det nog mer än andra :)


Det var nog mer spännande att sitta på Julias axlar


Barnens lantgård var nog mest populärt


eftersom man fick gå in och klappa på djuren


Jag blev nog mest rädd när vi blev översprungna av getter


Big-E var cool-lugn!


Sötaste Wilma sprang runt och härjade som vanligt


och snart var det dags för första karusell-turen, kaffekoppen!


Det var verkligen fint där!

Och så var det djuren såklart :)








Delfinshow hann vi också med, en stund, tills Edwards läpp började darra.



Ja, ja, snart är bilderna slut, jag vet att jag spårar, men jag ska bara visa shoppingen också.
En hel del dagis-kläder till Edde. Visste ni att Bondelid hade barnkläder?



Det var allt för denna gång. Nu ska jag gå ut och vattna lite.

Just det, appropå ingenting, jag har fått ett nytt jobb och jag är så glad.

/E

Kommentarer
Postat av: Mormor

Va´mysigt ni verkar haft det,fina bilder;)

Du kan ju tänka dej Dad´s kommentar när han läste om shoppingen....

Hoppas nu inte Darlingen glömt mormor,ses på lördag,längtar;) Puss

2011-07-06 @ 20:26:09
Postat av: Mamma

Mark ser ut att vara lite spänd inför turen i kaffekoppen....;)

Det var nog din debut bland karusellerna också;)

2011-07-06 @ 20:29:43
Postat av: julia

Tack för två underbara dagar, supermysigt!:)

2011-07-06 @ 20:57:46
URL: http://juliaaker.blogg.se/
Postat av: Anni

Grattis till nya jobbt elin! Oj va skoj! Såg också ut som ni haft några mysiga dagars semester, härligt!

2011-07-06 @ 23:30:25
Postat av: Elin

Mamma/mormor: haha, vadå, linnet eriksson eller?!



julia: tack själva :)))



anni: TACK :D hoppas allt är bra!

2011-07-08 @ 10:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0