Sebastian

I lördags var det dop för finaste Sebastian. Det var så fint, vackert och för mig (och många andra) var inte ett öga torrt. Jag har fått äran att bli fadder för Sebastian, för mig betyder det väldigt mycket och jag kommer att göra mitt allra yttersta för att alltid finnas till för Sebastian, ge honom vägledning och massvis av kärlek.







Min bästa och underbara vän Malla strålade som en dag och var vackrare än någonsin. Jag är så extremt lyckligt lottad som har en sån fin vän.


Tack för en fin dag och det ärofyllda uppdraget!

Frida

Kommentarer
Postat av: Malla

Tack för de fina orden vännen! Love you!!!

2011-07-25 @ 22:10:10
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0