AW - Burgers and Stuff

Igår kväll hängde jag med min fina vän Anna.



Vi var på Burgers and Stuff på födelsedagsmiddag för en tjej som vi träffade när vi reste tillsammans för fyra år sedan. Det var trevligt, god mat och ett härligt ställe. Efter middagen skulle många andra dra vidare ut men vi bestämde oss för att istället åka hem till Anna för ett glas vin och lite tjejsnack. Timmarna flög iväg, precis som det gör när man har trevligt, och jag kom inte hem förrän klockan 3. Trots det är jag pigg som en nötkärna idag - till skilland mot älskade Roddan, han fick all-in igår och kommer nog inte bli människa på några timmar till... Det är hårt att ligga på topp! :)

Puss
Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv! Alltid lika mysigt att hänga med dig brorsan! Skönt att du kom hem ordentligt..jag hade däckat när jag fick smser:-) hälsa roddan:-)

2011-06-18 @ 14:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0