Bra start!

Otroligt bra start på en långhelg. I går tillbringade vi kvällen hemma hos Elle och Markan. Fantastiskt trevligt hade vi och kvällen innehöll bland annat ett bad i deras nya jacuzzi där vi skålade i champange och hade det riktigt göttigt.



Idag åker jag till Malmö för att tillbringa helgen med min fina vän Karin. Planerna är inte riktigt satta än men jag är helt övertygad om att det kommer att bli en riktigt rolig och galen helg, superkombon Fest-Frida och Kalas-Karin brukar inte kunna misslyckas på den fronten. :)

Hoppas att ni alla får en riktigt trevlig helg och njut ordentligt av ledigheten.

Puss
Frida

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får en trevlig helg,själv ska jag jobba......Kram

2011-06-02 @ 17:04:47
Postat av: Annu

Ingen överladdning denna gång;) Have fun:)

2011-06-03 @ 12:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0