Från minus till plus

Från en jobbig morgon till en jättemysig dag. Jag åkte iväg till mina fina vänner som gav mig underbar lunch och fantastiskt sällskap, TACK, ni är guld värda, minst sagt. Vilken värme det har varit då! På snudd FÖR varmt men jag ska passa mig för att klaga, som man längtat efter det här. Vi hann med en lekstund i lekparken, och Edward debuterade i sandlådan. Proppen (nappen) fick sitta i som saftey, annars hade det nog blivit många sandkakor.

I morgon kommer M´s mamma och stannar tills på torsdag, så då blir det nog förhoppningsvis lite sömn för min/vår del.

Hoppas ni har det bra i solen!

Elin


Dagens sötaste sötnosar!


Kommentarer
Postat av: julia

fina fina små sötisar!

Tack själv vännen! Du är guld!

2011-06-07 @ 22:24:48
URL: http://juliaaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0