17.30

Kan ni se?! När jag kom ut från jobbet klockan 17.30 idag var det fortfarande ljust ute. Helt underbart! Känns som att det verkligen är på väg att vända nu. Ligger ju forfarande snö kvar på marken förstås men det är så härligt att veta att det bara blir ljusare och ljusare nu.


När jag tog bilden ovan kom jag på att jag ju kunde vända mig om och ta en bild på byggnaden som jag jobbar i när jag är i Stockholm. Ganska fin va? :)



Ikväll har det stått städning och packning på schemat. Scotts bror kommer hit från Sydafrika i morgon för att hälsa på oss och ska bo hos oss en tid. Det ska bli riktigt roligt. Lite trångt kanske, men finns det hjärterum...

Sen åker jag till Göteborg för en tjejhelg i morgon och ska stanna där över helgen. Det ska bli så otroligt sköj!
Helgens värdinna - min härliga och underbara vän Helena har planerat helgens upplägg och det ser väldigt lovande ut. Yey - nu kör vi!

Hoppas ni får en trevlig helg, puss på er.

/Frida

Kommentarer
Postat av: Malla

Hoppas helgen blir fab!!! Puss

2011-03-04 @ 08:33:42
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Helena

Nu kör vi - stenhårt :-) !!!

2011-03-04 @ 18:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0