Bra dag idag

Vi har precis ätit sushi och nu är det Eddes tur att äta grörre, gött!

Vi kom hem från stan för ett par timmar sedan där vi har spenderat eftermiddagen för lite diverse aktiviteter. Jag hann med att köpa ett par badshorts till Edde också, fastän shopping verkligen inte var inplanerat. Så söta! Köpte lite större storlek så att de blir som trekvartsbyxor till hans korta små stubbisar. Sötis.

Ska lägga upp bilder på helgen sen, som jag glömt kom jag på.

Hoppas ni haft en bra dag. Ikväll ser jag fram emot något göttigt och mitt nya favvoprogram; sveriges nya mästerkock!

/E


Tidigare idag.

 


Söta!


Kommentarer
Postat av: Frida

Snygging 1 !

2011-03-03 @ 17:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0