Elin aka Segeper

Jag erkänner, jag har verkligen inte pallat att blogga. En liten update nu iaf. Mamma kommer hit i dag och stannar hela veckan, så mysigt och som vi har längtat! Annars så rullar det på som vanligt. Hanna och Robban kommer hit till helgen och flyttar Frippes grejer, ska också bli myche trevligt. Tänk om heeela familjen kunde flytta hit, vad underbart det skulle vara. Får nöja mig med Frida och Scorre, och det är ju inte direkt fy skam det! Äntligen säger jag bara! När Edde vaknar ska vi hämta mamma vid tåget, sen bär det av med Edde till ögonläkaren.

Just det, måste såklart skriva grattis till Edwards fina polare WILMA som fyller 1 år i dag. GRATTIS!!!!! Till helgen ska du firas med pompa och ståt! Här kan ni se sötnosen och även rösta på henne.

Igår fixade vi en bäddsoffa till Eddes rum tillsvidare, som våra gäster kan sleepa i tills vi fixat utbyggnaden. Blev riktigt bra faktiskt.



Återkommer mer sen.

♥/E

Kommentarer
Postat av: julia

Vad fint det blev med soffan!

Saknar er, måste ses i veckan!

Och W tackar för grattiset!:)

POK

2011-03-28 @ 21:31:56
URL: http://juliaaker.blogg.se/
Postat av: julia

elin! bättre uppdatering önskas!

Det är NÄSTAN så att man skulle kunna säga att du är kass på update!!! ;)



2011-04-01 @ 15:47:12
URL: http://juliaaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0