Mello!

Melodifestivalen var otroligt rolig, jag tyckte att i princip alla var grymma. Scott och Derek tyckte faktiskt också att det var riktigt roligt att vara där. Jag älskar ju Linda B så hon fick ju så klart många glada tillrop och applåder från mig. Annars var Danny min absoluta favorit (även Scott och Derek höll på honom), jag blev så ledsen och SUR när han inte vann. Vi hade platser uppe på C läktaren så vi satt väldigt långt upp, men rakt ovanför scenen i princip så vi tittade rakt ner på artisterna. Bättre platser hade ju såklart varit att föredra men 300 kr/st var det abslout värt.


Frippe glad.


Derek och Scott inne i Globen.


Stämningen var helt otrolig!


Saade under sitt vinnarnummer...

Nu är det läggdags och i morgon åker jag upp till Övik för en veckas jobb där.

Hoppas att ni har haft en lika fin lördagkväll som jag.

Puss,
Frippe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0