Tidig fettisdag

Pga felaktiga uppgifter så trodde jag att det var fettisdag idag, så i detta nu sitter jag och svullar i mig en semla. Det känns jättejobbigt, not. Idag har det varit full fart. Skulle fixa pass till Edde men hade glömt ordna en sak, så vi åt lunch och fikade med Martina och Albert i Täbban. Efter det bar det av till öppna förskolan, jättemysigt som vanligt.

Detta var Eddes klädsel idag, tills det att en olycka hände i Täby Centrum som krävde ett helombyte....



Tack för era åsikter om jackan, har inte bestämt mig ännu.

Appropå jacka så fick jag hem en jacka idag som jag beställt till Edde. Det är en skaljacka från Nanook/isbjörn och den var jättefin MEN hur stor som helst. Trist, den måste verkligen vara jättestor i storleken, är tveksam om han ens kommer att kunna ha den i vår. Får se hur jag gör.

Det har varit så mycket senaste dagarna så jag har knappt hunnit tänka på vad som komma skall imorgon, men det går nog bra.

Kram från E

Kommentarer
Postat av: mamma

Hi,hi, söting,med modotröja dessutom;)

2011-03-01 @ 19:29:53
Postat av: Malla

Yeeees, äntligen! Tänk att man kan bli så glad över lite bajs! :)

2011-03-01 @ 21:50:23
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Malla

Lycka till imorgon!!!

2011-03-01 @ 21:51:18
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0