Urspårning

Har glömt att lägga upp bild på min och Emmas urspårning i fredags. Jag är så glad att jag har en vän så älskar efterrätter lika mycket som mig och är beredd att lägga väldigt mycket energi på att det ska bli extra göttigt :) Emma kämpar med chokladsårren i bakgrunden. Egentligen var det en tävling vem som gjorde finast men enligt mig är det FÖR uppenbart (jag).

 

Hoppas M kommer hem snart. Dagen har varit lite småjobbig så det ska bli skönt att få en kram. Det har dock varit skönt att vara hemma idag, för resten av veckan är fullspäckad.

Kram E


Kommentarer
Postat av: Emma

Hmm.. inte så schysst bild. Man ser ju inte min midsommarnattsdröm. Inte snällt, inte snällt.

(Observera att jag kommenterar och inte du, hmhmhmhmhmhmhm)

2011-03-07 @ 21:59:21
URL: http://rutcheckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0