Utrensning!

Eftersom mina garderober redan är proppfulla med kläder och vi nu kommer få ännu mindre utrymme i nya läggan måste jag verkligen rensa ut bland mina kläder. Jag har försökt förut med då lyckats plocka bort typ tre plagg, nu måste jag. Vissa saker är riktigt gamla men eftersom jag fortfarande kan ha alla kläder trots att de är flera år gamla och tycker om allt så ska jag verkligen försöka skärpa mig nu!

Just nu håller jag på att gå igenom jeans och korta kjolar/shorts. Jag har dock redan plockat ut mina favorter... nu ska jag alltså rensa i dessa högar... inte lätt!




OBS! Jag inser vilket extremt i-lands problem det här är!

/Frippe


Kommentarer
Postat av: Malla

Ge mig!!!

2011-03-28 @ 20:34:24
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: hanna

Jag kommer gärna imorgon och kolla om jag kan hitta nåt som passar : )

2011-03-28 @ 22:48:13
URL: http://mentroru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0