Beröm och dagens teknik

Hej!

Nu är jag på väg tillbaka till Stockholm. Ska bli så skönt att komma hem. Mötet idag gick bra, jag fick till och med en kommentar i slutet av mötet utav en av kundens representanter som sa att jag var "extremt kompetent", så det var ju nästan värt att stanna en extra dag i Karlskoga bara för det. :)

Jag sitter på tåget och tittar på lite bilder som jag har i datorn. På den här datorn (man kanske kan det på alla datorer nu för tiden?) så kan man typ "tagga bilderna", har man taggat några bilder med ett namn så kommer det sen automatiskt upp förslag på namn när man går igenom andra bilder. Oteknisk som jag är så tycker jag det är jätte häftigt och sitter och fnittrar för mig själv. Men, håll med mig, visst är det lite roligt?!





xoxo
Frida


Kommentarer
Postat av: elle

kul med beröm :) det är bara på mac-datorer man kan göra så med namnen!

2011-05-20 @ 09:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0