Första prillan

Värt att notera: I går tog jag första snusen på 2 år. Dessvärre blev jag lite besviken, det bara brände en massa och var inte alls speciellt gott. Segt, för som jag längtat. Jag har ju sagt att jag ska börja snusa igen om Mark inte slutar när Edde fyller 1, så vi får väl se om man blir en snusmumrik igen.



Sent i kväll ska Hanna och Robban komma på besök, det ska bli så mysigt! Robban ska dessutom fixa elen på vårt nya spabad. Visar bild i morgon! Snart bär det av till stan, ska ha möte med min chef.

Puss Elin

Kommentarer
Postat av: julia

men elin! vad är detta för dumheter!

Ingen snus!

2011-05-27 @ 17:32:11
URL: http://juliaaker.blogg.se/
Postat av: Frid

Gööööött.

2011-05-27 @ 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0