Härlig helg

Helgen började bra. Fredagsmys - bara jag och roddan. Det är man inte bortskämd med eftersom Scott inte riktigt fattat poängen med "fredagsmos". I lördags var vi bara hemma och slappade hela dagen. Hade tänkt att åka till Grönan men vädret fick oss att spara den aktiviteten till en annan helg. På kvällen tog vi oss dock in till stan för att titta på Champions leauge finalen, vi begav oss till Dub på Hötorget där vi mötte upp med några av Scott vänner, tittade på fotboll, drack några öl och hade det trevligt. Idag stod det söndagsmys med Malla och barnen på schemat. Vi möttes upp i Stinsen där vi shoppade, käkade lunch, fikade och hade det allmänt göttigt. Sista anhalten för helgen var bio inne i stan, jag, Scott och Derek tittade på Baksmällan 2. Inte riktigt lika rolig som 1:an men ändå sjukt rolig! Nu är det soffläge som gäller och snart väntar sängen. En tuff vecka som väntar... bara tre arbetsdagar men sjukt mycket att göra, måste vara effektiv!

Jag bjuder på ett litet bildspel med mina två favorit-tokstollar.


Sureperar.


Lite gladare.


Jätte glada! Puss på er - Love you millions.


Frida

Kommentarer
Postat av: elin

ååå jag vill också träffa dedär snyggingarna!!

2011-05-29 @ 21:53:29
URL: http://gottmosoverdos.blogg.se/
Postat av: Malla

Tack själva baby! Supermysig dag!!!

2011-05-30 @ 07:45:22
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0