Karlskoga - yey!

Jag är i Karlskoga för att jobba, var tänkt att jag skulle vara här i 2 dagar men det blir 3 istället. Igår bodde jag på Bofors Hotell som jag bott på innan, det är ett trevligt hotell. Eftersom det inte blev bestämt förrän idag att jag skulle stanna en dag till så hade jag inte bokat något hotell.  Bofors Hotell var fullbokat och istället har jag nu hamnat på Karlskoga Hotell. Det är väl inget större fel, jag borde väl inte klaga, men stek är det då inte, så mycket kan jag säga. Upptäckte dessutom att det inte fanns någon reasturang på hotellet och ingen möjlighet att beställa något ätbart heller... dom bjuder på mackor istället. Jag har ingen lust att bege mig ut i regnvädret för att leta reda på någon restaurang och sitta där som en mupp och äta själv - blir därför mackor till middag.

Internet fungerar extremt dåligt så det går inge vidare att jobba. Så nu ligger jag här och har det extremt tråkigt. Ska nog hoppa in i duschen (ber till gud att det är varmt och skönt) och sen lägga mig i sängen och börja läsa en bok på 700 sidor som jag fått i uppdrag att läsa inför min resa till Washington, roligare kan man ju ha men det är ju dumt att klaga...

Jag tänkte ladda upp en bild på mitt rum så ni får se hur jag har det men det funkar inte (irri) så ni får nöja er med detta extremt ointressanta inlägg.

Hoj.

Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0