London

Hej på er!

Just nu befinner jag mig i London - mitt i smeten faktiskt, bor alldeles vid Piccadilly Circus. Ska på konferens i morgon bitti så åkte ner idag för att hinna fram i tid. Efter lite strul innan jag hittade fram till hotellet så hade jag checkat in och fått mitt rum vid halv 6. Jag vände bara i dörren och begav mig med raska steg till Oxford street... kan ju inte annat än att älska shoppingen här alltså. Jag blir helt galen. Efter ca 2 hektiska timmar på stan är jag nu tillbaka på hotellet, måste få i mig nån mat och sen ska jag hoppa i säng. Har inte riktigt koll på hur jag ska ta mig till konferensen i morgon, är nog god tid att reda ut det nu. Blir en tidig morgon i morgon.

Caio!

Frippan


Kommentarer
Postat av: elle

ååå va kul! önskar jag var där med dig! puss

2011-05-11 @ 11:16:23
Postat av: Helena

Härligt att kunna kombinera jobb med storstad o shopping :-)

2011-05-11 @ 18:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0