Mission completed


Yes, alla blommor lever. Andra och sista delen av uppdraget utförde jag igår. Nu håller vi tummarna för att inga blommor hinner tuppa av innan i morgon när Elle är hemma igen. :)


Yes!

Annars har det varit en bra helg. Blev party i fredags och sen var resten av helgen lugn. Helt otippad joinade min bästigaste Malla oss på en utgång. Galet roligt, det var verkligen inte igår. Vi hängde först på Scotts favvohak med hans arbetskompisar, det var myche trevligt. Sen gjorde vi dock misstaget att gå vidare till Spy Bar, riktigt fiasko. vad har hänt med det stället egentligen..? Not cool, not cool. 


Mina favoriter på Dub.

I söndags hade jag, Malla, Jolle och Sebbe lite av en familjedag. Vi hängde på Övre Järvagård som ligger alldeles bredvid där jag och Scott bor nu. Det är en mysig gård med massa djur och en otroligt trevligt café. Jolle invigde sin karriär som ryttare (ponnyridning) och det var så roligt att se henne, hon såg så stolt och glad ut. Vädret var inte det bästa men vad gör det när man har världens bästa sällskap.

Finaste Joline.

Puss på er!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Elin

Mkt bra utfört uppdrag Frippe! Det ska belönas! För här i Täby, här vaskar vi minsann märning var dag. Gött!

2011-05-06 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0