Morning!

Sitter på tåget mot Arlanda för att snart flyga upp mot Övik och Häggan. Blev en liten annorlunda rutin denna veckan, brukar ju alltid åka upp på måndagar. Anledningen är att vi var på hockey igår, DIF-MODO på Hovet. Mallas pojkvän skulle överraska henne med att åka på hockey och jag och Roddan var inte sena med att haka på den iden. Det var roligt, trevligt och en grymt spännande match som tillslut slutade med en härlig seger för MoDo.

Kvällens kalkon: att Djurgårdens klack sjunger på Stockholmska, otroligt fjolligt!

Kvällens kanon (bokstavligt talat): Mallas spontana vrål - DÖÖÖRNA! som resulterade i ett mål.

Frida


Kommentarer
Postat av: Malla

Haha, dööörna är ett otroligt "powerful" ord som icke skall missbrukas utan bara skall användas vid rätt tillfälle för att fungera effektfullt :)) Jag skulle vilja lägga till ytterligare en punkt under kvällens kanon och det var ju då du skulle sätta dig ner efter att ha stått upp och applåderat efter första målet och du glömde fälla ner stolen och istället åkte rätt ner på betonggolvet, haha. :))

2011-11-30 @ 09:51:57
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Frida

Haha, helt rätt, den punkten borde verkligen tilläggas. Frågan är dock om det ska ses som en kanon eller kalkon?!

2011-11-30 @ 11:40:23
Postat av: anni

Haha, låter som en kanonkväll i mina öron! Önskar jag varit där och sett bravaderna! Ni är nog kända i Globen nu!

2011-12-01 @ 13:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0