Update

Hej!

En snabb update. Vi har det hur bra som helst. Mohippan for Kim var galet rolig. Annars har vi mest tagit det lugnt, legat vid poolen och solat och akt till nagra olika kopcenter. Jag har dock inte haft nagot tur alls gallande shoppingen... har inte kopt en enda sak, helt otroligt, hoppas det kommer vanda snart.

I morgon aker jag och Scott till Sun City for lite sol och bad. Kommer stanna dar en natt, kommer bli hur mysigt som helst!


Sun City!

Hoppas att ni har det bra!

Puss
Frida

Kommentarer
Postat av: Helena

Ser helt underbart ut! Härligt! o du ska se att shoppingspärren snart släpper. Ta hand om er! PoK

2011-09-13 @ 21:10:37
Postat av: Anni

Gött att höra att ni kommit fram o att ni har set fint... Inte för att jag trodde nåt annat...ni missar inget här vill jag lova stormar som heter katja och annat höstrusk, så njuuuut:) puss

2011-09-13 @ 22:54:38
Postat av: Mamma

Ser ju helt fantastiskt ut på bilden;)

Ja,du valde verkligen rätt veckor att lämna landet,regnat i stort sett varje dag...Kramar

2011-09-13 @ 23:12:41
Postat av: Malla

Göööött mos överdos!!!

2011-09-14 @ 14:47:26
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0