Champagne och sushi

I dag är en bra dag - avtalet för lägenheten är påskrivet och klart. Efter besöket på mäklarkontoret travade vi raka vägen ner till vår favoritrestaurang "Kungsholmen" som ligger på Norr Mälarstrand. Det var lika gott som vanligt och vi började med ett glas champagne. M spårade och tog det dyraste (stekarn) och gott var det! Till huvudrätt åt jag sushi som är sjukt god där! Nästa gång Frippe kommer hit ska jag bjuda med henne dit.

Jag är så glad i dag fastän vi förlorade budgivningen på VÅRT hus, vi har nämligen hittat en eller två nya alternativ.

Är så himla sugen på att åka hem till Brebban i helgen och mysa med min familj. Jag hade tänkt att suprisa, men eftersom vi ska på en massa visningar på söndag så blir det rätt tajt.

Nu har jag inte tid att skriva mer, för jag ska kramas med min älskling.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,tänk om ni kommit och överraskat oss i helgen.....då hade ni fått följa med på Gästis,kräft&räkbuffe på fredag,kom vetja,söstrarna dina ska med:) Ang. husköpet så hittar ni nog säkert erat drömhus snart,var nog inte meningen att ni skulle köpa det där!!!"Det finns en mening med allt"-som du brukar säga!Stekigt med champagne så här på en onsdag:) Kram till er båda!

2009-08-26 @ 22:01:36
Postat av: Malla

Stekigt Elle!

Vart ligger dom andra husen ni ska kolla på då? Sollan också eller???? Jag som fixat dagis plats till er och allt...haha

2009-08-26 @ 22:41:13
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Frippe

Grattis!

Mysigt och stekigt med en middag på Kungsholmen på en Onsdag. Själv är man lite bakis idag, känns ju mindre coolt.

Jag röstar givetvis på att ni kommer hem i helgen. Vi har familjedag på Häggan på lördag, så ni kanske kan vara min familj :)

2009-08-27 @ 08:11:06
Postat av: Elin

Svar:



Mamma- skulle vara jättekul men blir som sagt svårt att klämma in. Funderar dock på att komma någon helg framöver.



Malla: Faktiskt ett av dom, i Helenelund. I vanlig ordning har vi ingen koll på hur det området är heller, Sollan-experten kanske vet? :)



Frippe: Wi,wi,wi - hope någon annan familjemedlem kommer så att inte alla tror att du inte har något. Wi wi wi.

2009-08-27 @ 08:53:01
Postat av: Rut

Steeeekigt värre, steeekigt värre, jag sa Steeeeekigt värre!!!

2009-08-27 @ 11:33:09
Postat av: rutan

Uppdatering TACK

2009-08-28 @ 13:54:47
Postat av: Mors`n

Instämmer med föregående skrivare,uppdatering tack!!!

2009-08-28 @ 14:18:03
Postat av: Malla

MÄH HALLÅ!!!!

Blogga ra!

2009-08-30 @ 21:48:40
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Twingo

Håller med Rutan, Mors´n och Malla:

BAAAAAD UPDATE!!!

2009-08-31 @ 09:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0