Lördag!

Gud så härligt med helg!

Igår blev det fredagsmys hemma hos Anna och Tilde tillsammans med Sara och André. Skönt med en riktigt slapparkväll utan krav... Idag vaknade jag utvilad klockan 9 och har sedan dess hunnit med att vara ute på en springtur, duschat, gått en sväng på stan och satt i gång två tvättmaskiner. Dagen fortsätter med mer tvätt och plugg.

Inga direkta planer för den fortsatta dagen eller kvällen och det känns så skönt. Jag ska bara njuta av att det är helg och pyssla på med lite här hemma. Vädret är ju underbart, en perfekt höstdag, så en sväng till ut i det fina vädret ska jag nog också hinna med.

I morgon har jag bokat in en date med en gammal kompis som har fått en liten dotter som jag inte hunnit träffa än, i övrigt inga planer för morgondagen heller - skönt!


Dagens fina väder.

Peace,
Frippe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0