Snart, snart...

Nu är det inte många timmar kvar. I morgon bitti kl 05.30 kommer taxin som ska ta oss till Arlanda och sen flyger vi till Mexico för 8 dagar av sol och bad, ska bli så otroligt skönt. Jag har aldrig förstått mig på folk som är börjar packa en månad i förväg, jag brukar vara ganska segeper när det gäller det men i dag när jag satt på jobbet så fick jag faktiskt lite ångest (resfeber?) och ångrade lite att jag inte förberett något alls. Nu är kl 22.30 och jag börjar känna mig ganska klar, skönt. Kan ju dock tilläggas att Scott inte ens har börjat packa sin väska än, så där ligger jag ju i lä gällande frånvaron av planering. Han säger att han gör det på 2 minuter, vi får väl se hur det blir med det. :)



Bye bye Sweden - HELLO MEXICO!

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0