29 barre

Vilken fin helg det blev trots att jag helt verkar ha tappat förmågan att planera mitt egna liv så blev det bra till slut. I fredags blev det AW med Elle och Scott på ett mycket speciellt ställe som heter Peppar, jag har aldrig sett så mycket juldekorationer i min liv... framför allt inte i slutet av januari.

Elle sov hos oss så på lördag när vi vaknade (lite sega minst sagt) fanns det ingen tid för vila. Det skulle fixas och donas, handlas och bakas. Som tur var hade jag Elle till hjälp vilket räddade min dag.

På eftermiddagen fick jag besök av Malla, Jolle och Sebbe. Det blev tårta och massa mys.






När det var dags för Malla och co. att åka hem kom precis Anna och Erik och tog över fikabordet. Lite senare kom även Adam, John och Charles och det hela övergick till en förfest.


Kvällen avslutades på Hotellet, där det blev middag och drinkar.
Elle hade varit på annat äventyr ett tag med dök sedan upp och gjorde oss andra sällskap.
Myche trevligt!


Tack till alla som förgyllde min helg med sitt sällskap, telefonsamtal och meddelanden!

Puss,
Frida

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va´ härligt att du verkar haft en bra födelsedag,synd att vi inte kunde vara på plats,men vi tar väl igen det nästa år...då jäklar ska du firas ordentligt;)

2012-01-30 @ 16:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0